בניית ביתנים לתערוכות – חמישה טיפים יעילים במיוחד

בניית ביתנים לתערוכות

האם ידעתם שהכלכלה בישראל נחשבת לאחת המובילות ביותר בעולם? חברות מכל קצוות תבל מגיעות לישראל כדי לחזות בעצמן באומת הסטארט-אפ המתפתחת במהירות שיא. עובדה זו גם מסבירה את ריבוי התערוכות והכנסים העסקיים המתקיימים בארץ מידי שנה. בניית ביתנים לתערוכות הפכה בהתאם לכך לעסק מבוקש במיוחד על ידי כל חברה וארגון שיודעים שעליהם להשקיע את מרב המאמצים והמשאבים כדי להציג את שירותיה או מוצריה בפני קהל לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לאירוע.

בניית ביתנים לתערוכות – למשוך את הלקוחות בקלות

בסופו של דבר, בניית ביתנים לתערוכות היא רק השלב הראשון. לאחר מכן יש לעצב את הביתן לתערוכה בצורה מרשימה, בהתאם ליעדים שאתם מציבים לעצמכם.

  1. התאמת העיצוב לקהל – אם התערוכה או הכנס פונה לקהל של אנשי מקצוע, יש לעצב את הביתן בהתאם; צבעים נקיים ומסרים חדים וברורים, ימשכו אליכם לידים רבים במהלך האירוע.
  2. תהיו הכי מקוריים שאפשר – זכרו, אתם לא לבד. סביבכם ביתנים רבים של מתחרים גדולים וקטנים. המטרה שלכם היא לבלוט מעל כולם, ולכן – היו מקוריים. נסו לבלוט מבחינה עיצובית ומבחינת עניינים נוספים שרק אתם מציעים. תוכלו לחלק מתנות קטנות ממותגות, עוגיות, משקאות, ועוד.
  3. היתרון שלכם נמצא בעיצוב – בעזרת עיצוב נכון, ניתן להבליט את המסרים השיווקיים שלכם בקלות. לכן, לא מספיק רק לעצב בצורה מושכת ויפה את הביתן, אלא לעשות זאת תוך שאתם מוודאים שכל היתרונות של השירות או המוצר שלכם, בולטים כנגד המתחרים ומול הלקוחות הפוטנציאליים.
  4. חומרים מודפסים – נהוג לחלק פליירים וחומרים מודפסים אחרים במהלך האירוע, כדי שהמבקרים יוכלו להציץ עליהם אחר כך, להסיק מסקנות בעצמם ולהסתקרן לגביכם. על גבי הפלייר כדאי לפרט בקצרה על החברה שלכם, השירותים או המוצרים, וכמובן דרכי התקשרות מולכם.
  5. תתייעצו – עיצוב ביתנים לתערוכות הוא לא עניין פשוט ודורש וותק וניסיון רבים, יכולת הבנה של בתי עסק ותרגום הדרישות והצרכים לכדי ביתן מושלם. אל תחששו לפנות אל אדם שמקצועו לעצב ולבנות ביתנים לתערוכות ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר שתוכלו לחשוב עליה.

ולא רק לעסקים עצמם

אם נפל בחלקכם להקים תערוכה, הרי שאתם זקוקים לדברים נוספים כגון השכרת מחסומים לאירועים כדי לעשות סדר בכניסה לכנס או התערוכה, שירותי בניית ביתנים לתערוכות בכדי לוודא שהכל מאורגן בצורה נוחה ומסודרת למבקרים כך שלא יווצרו לחצים במעברים, ועוד. שכן הכי חשוב זה שהעסקים המשתתפים והמבקרים ירגישו בנוח עד כמה שאפשר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
שרה אברהם

שרה אברהם

שרה אברהם היא בלוגרית מקצועית בתחומי הצרכנות, פמאי, לייף סטייל ואופנה כבר מעל חמש שנים. לאחר לימודיה באוניברסיטת תל אביב לתואר בספרות, שרה החליטה לאמץ את האהבה לכתיבה ואופנה יחד עם חיבתה לשופינג לצורך כתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *