הדפסה על חולצות לחברות גדולות – 5 טיפים לעיצוב מנצח

הדפסה על חולצות לחברות גדולות

מטרתן של החולצות היא ליצור תשומת לב לנראות של החולצה ובעיקר לכיתוב עליה. כל חולצה אשר מעוררת את הסקרנות של האדם הרואה אותה ומעוניין לדעת מה כתוב או מה מצויר עליה, עשתה את העבודה שאנחנו מצפים ממנה, ראו גם בלינק

עיצוב מנצח על חולצות מודפסות 

בעת הזמנת חולצות קיימים כמה שלבים ויש לבצע את כולם תוך חשיבה מעמיקה כדי לייצר בסופו של דבר מוצר מנצח.

  • יצירת התמונה, שתהיה מעניינת ומלאת תוכן כמו הקשר לנסיעה לחו"ל אשר כולל צילום של דרכונים, שוברי עלייה למטוס ושטרות של מטבח חוץ, כדי להיכנס לאווירה של חו"ל. 
  • הדפסה של דמות מוכרת, אדם שנותן השראה, מעוף והמון ידע כך שהימצאותו על החולצה יוצרת רושם רב, אהדה ואפילו התרגשות.
  • בחירת המלל הנכון. חשוב שהמלל יהיה קצר וענייני ויכיל באופן מתומצת את הדברים החשובים ביותר. בדרך זו הגורם אשר מזמין את החולצות מביע את רוח הדברים שהם השקפת העולם שלו והקורא נהנה לקרוא את הדברים הללו ולהזדהות איתם.
  • האג'נדה החברתית סוחפת את מי שלובש את החולצה, מי שמקבל אותה וגם מי שקורא אותה להצטרף לקו החשיבה והוא חש תמימות דעים עם מה שכתוב עליה.
  • התמונה והמלל יחד צריכים ליצור גאוות יחידה, אך לא רק בצבא. זה מתאים גם לחברות עסקיות מובילות אשר רוצות לסחוף אחריהן את העובדים והלקוחות, למסעדות ולברים כדי לחזק את המותג באמצעות הדפסת חולצות לחברות, ולחוגגים בחתונה כדי ליצור רגעי צחוק ייחודיים של המשפחה והחברים.

חשיבה משותפת לגבי ההדפסה על החולצות 

בזכות הידע והניסיון הרב שצברנו עם השנים, נוכל תמיד לסייע ללקוחות ולתת להם כיוון חשיבה כדי שהתוצאה תהיה מוצלחת ויוצאת דופן.

בחולצות אשר ייצרנו קיימים אין ספור רעיונות וגימיקים, וכך אפשר לקחת מהן רעיונות בסיסיים ולפתח אותם על פי רצון הלקוחות ובהתאם לאירוע. בדרך כלל מספיק ניצוץ אחד של חשיבה כדי לקדם את המהלך וליצור את ההדפס והמלל המתאימים ביותר, אשר מיוצרים על כל סוגי הבד בהתאם לדרישה ולצורך של הלקוח.

> מידע מעניין גם באתר https://www.offftlv.com

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
שרה אברהם

שרה אברהם

שרה אברהם היא בלוגרית מקצועית בתחומי הצרכנות, פמאי, לייף סטייל ואופנה כבר מעל חמש שנים. לאחר לימודיה באוניברסיטת תל אביב לתואר בספרות, שרה החליטה לאמץ את האהבה לכתיבה ואופנה יחד עם חיבתה לשופינג לצורך כתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *