סרטוני תדמית

סרטוני תדמית

שום דבר לא יעזור לקהל שלכם לזהות ולהתייחס לעסק שלכם מאשר סרטון תדמיתי על המותג או השירות שלכם. סרטון תדמית, מאפשר לקהל לראות את האופי האמיתי של העסק ואת ההצעה שלכם אליו.

סרטוני תדמית

סרטון הוא אחד מחלקי התוכן המשותפים המובילים ברשתות החברתיות. אם הסרטון שלכם מהדהד ורלוונטי לקהל שלכם, הם ישתפו אותו עם אנשים אחרים, שלדעתם הוא יועיל לתגובה דומה או לפעולה שיכולה להביא לרכישה. 

מיקוד אורגני יגרום לכך שהתוכן שלכם יגיע באופן טבעי לאנשים הנכונים אם הוא יהיה יעיל במסרים שלו. כך תוכלו להביא לקוחות מרוחקים יותר מהתכנים אותם אתם מהדהדים.

מקסימום מידע במינימום זמן

סרטוני תדמית מעובדים על ידי המוח פי 60,000 מהר יותר מטקסט. חשבו על הרמה הכבדה שיש למערכת הקוגניטיבית שלכם לעשות כשאתם קוראים מאמר לעומת צפייה בסרטון. הסרטון תמיד היה מוטבע יותר מאשר העברת מסרים בדרך אחרת.

וידאו הוא חוויה פסיבית יותר מקריאת טקסט, הרבה יותר קל לקהל להיות שקוע במה שאתם מעבירים לו. התוצאה היא לא רק העברת מידע נוסף אלא איכות רגשית שכמעט בלתי אפשרי להתאים אותה בטקסט.

גוגל אוהבת וידאו

גוגל נועדה להשיג את המידע הרלוונטי ביותר למשתמש, ככל שגוגל מעריכה את המידע או התוכן באופן אינפורמטיבי יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תעלה אותו יותר בתוצאות החיפוש של המשתמש. 

Google מחזיקה ב- YouTube – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם ומאז הרכישה הזו, האלגוריתמים של גוגל מעדיפים מאוד תוכן וידאו על פני טקסט מבוסס.

באופן זה הפרסום שלכם מגיע בצורה נכונה יותר ללקוחות שלכם והמסר מועבר באופן שייקלט בראשם של הקהל הרלוונטי לפרסום שלכם. עשו זאת בחכמה ובמקצועיות.

> קבלו מידע אודות הפקות סרטים בעין השופט הפקות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
שרה אברהם

שרה אברהם

שרה אברהם היא בלוגרית מקצועית בתחומי הצרכנות, פמאי, לייף סטייל ואופנה כבר מעל חמש שנים. לאחר לימודיה באוניברסיטת תל אביב לתואר בספרות, שרה החליטה לאמץ את האהבה לכתיבה ואופנה יחד עם חיבתה לשופינג לצורך כתיבת מאמרים מקצועיים בתחומים אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *